KPI w ocenie telesprzedaży

Obecnie na świecie mieszka ponad 7,4 mld ludzi. Większość żyje w ciągłym biegu, chcąc załatwić jak największą liczbę spraw, w jak najkrótszym czasie. Jako że doba ma jedynie 24 godziny, ludzie są zmuszeni do stałego podnoszenia swojej efektywności i skuteczności, aby móc zrealizować zaplanowane przedsięwzięcia.

Szukają coraz to nowocześniejszych i najbardziej wygodnych z ich punktu widzenia rozwiązań. Często nie mają nawet czasu na tak prostą i niewymagającą czynność jak zakupy, przez co tradycyjny sposób ich robienia jest zastępowany przez bardzo popularną sprzedaż przez Internet czy telefon, zwaną telesprzedażą. Dzięki takim rozwiązaniom można bowiem wygospodarować trochę czasu na inne czynności.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Drukuj

Zobacz również

Archiwum